onsdag 14. januar 2015

Sola tittet frem


Sola skinte i det vekkeklokka mi ringt på morgenen. Glad jeg bestemte meg for å gå ut såpass tidlig som jeg gjorde. For ved tolv tiden takket solen for seg, og forsvant ned bak åsen. Det var ikke bare jeg som var ute på tur i dag langs elva. Selv om det ennå ikke var strødd, var det ikke så glatt ved elva. Være var det inne i byen, der var det meste polert hvis det ikke var strødd. 


Så traktoren kjørte rundt når jeg var på vei ned til gangveien som går langs elva. Og ikke lenge etterpå strødde den gangveien også. 


Ikke noe problem å gå og se seg rundt da, uten å måtte bekymre seg for å skli.


Sånn for moro skyld har jeg lastet ned en app på mobilen, for å følge med litt på hvor langt og fort jeg går. Er ikke så ille dette, med tanke på at jeg både har stoppet for å ta bilder og hvert innom butikken på veien tilbake. Hvor pålitelig den er vet jeg ikke men. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar