søndag 31. mai 2015

Trenger ikke alltid følge stien


Det er deilig med ferie selv på en søndag, slipper tanken om å måtte tidlig opp igjen mandags morgen. Siden mamma var borte i dag, ble det en søndagstur med voffsene oppi skogen på meg. 


Lady satte pris på at vi ikke alltid fulgte stien, mye å undersøke og sjelden en går på akkurat samme stedet. Ikke trenger jeg å bekymre meg for å gå med bort heller, da det er et inn gjerdet område, som jeg dessuten har gått så mange ganger at jeg kan det utenat omtrent. 


Men mellom turene på de forskjellige stedene har det alltids vert en eller annen firbeint eller tobeint på tur. Så det er alltid noe nytt å snuse på for hundene. 


Mounty står utålmodig og nysgjerrig å venter på at jeg skal begynne å gå igjen. De er aldri så langt unna.


Å noen ganger er det enkleste å følge hverandre, der det er lettest å komme fram. 


Bildene står også i rad og rekker for å bli gjennomgått. Det er ennå igjen bilder fra i dag og fra i april, som venter på å bli vist fram. I tillegg hadde jeg planer om å gå igjennom gamle bilder, for å få litt orden i de. Men det fristet lite da dataen fortalte meg at det var nesten 51 tusen filer i bilde mappene fra 2009 og fram til nå. Så det blir i så fall en kjempe stor jobb. 


Samtidig er det litt spennende å, finne igjen bilder som er blidt glemt og som er kjempe fine. 


Men det får bli tidsfordriv på regnværs dager, for sola og sommeren skal nyttes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar