mandag 25. mai 2015

Velkommen skal du være sommerferien min


Praksis er ferdig, oppgaven er levert og jeg har klart å bli syk. Da var det godt å dra hjem til mamma lørdagskvelden, men det var en litt vel spennende busstur hjem, med feber og kvalme som kom og gikk. Men hjem klarte jeg å komme meg, til Tessys store lykke. 


Da var det ikke så lette å måtte sitte pent og stille, mens vi ventet på syklistene som deltok i Tour of Norway, som skulle sykle forbi rett nede på veien her. Uskyldigheten selv kom snikende nærmere, for jeg hadde trost alt bare akkurat kommet hjem nesten, da gikk det ikke an å sitte langt unna meg! 


Ikke hadde hun tid til en liten selfie heller, så bilde prosjektet ga jeg opp til slutt. Men godt å ha en hund som er så glad for at jeg er hjemme igjen, når det fort går et par uker mellom hver gang, jeg er hjemme noen dager. Nå som ferien er her, så blir det et par måneder til neste gang jeg er lenge bort om gangen, til Tessys ennå større lykke. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar