onsdag 13. januar 2016

Test tur i vinter sola


Da var det nye året godt i gang og det samme gjelder skolen. Å endelig kom snøen også! 


Til jul fikk jeg et UV-filter av min kjære mamma, men med manko på både sol og passelig vær når jeg hadde tid, har jeg ikke fått testet det før i dag. 


Japan Photo skriver dette: 
B+W Nano XS-Pro Digital UV

Nano XS-Pro Digital UV-filter forbedrer fargegjengivelse og eliminerer uskarpheter som kommer av den ultrafiolette strålningen. UV-lys er usynlig for øyet og forekommer i fjellområder, kystområder og områder med klar himmel. UV-filtrene er fargeløse og har ingen påvirkning på eksponeringen.

MRC nano-belegget er et antirefleksbelegg bestående av syv lag. Dette gir høy lysgjennomgang, reduserer reflekser, er meget lett å rengjøre, gir høy ripemotstand, og er meget skit- og vannavstøtende.


En så lenge er jeg veldig fornøyd med det også, nå gjenstår det å vente til isen har gått på vannet. Da er det bare å teste det ut på gjenskinn.


Men må som snøen har kommer, har også skiløypene kommet, så da gikk turen på gangveien i dag. For ski på beina har jeg ingen planer om. 





Rakk turen ganske så bra før sola forsvant helt. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar