lørdag 13. juni 2015

Spennende pakke i posten


Før jeg kom hjem fra jobb i dag, tok jeg turen innom posten. For der hadde det nemlig dukket opp en pakke. Tessy var vel mest glad for å se meg når jeg kom, og forsto vel ikke helt hvorfor jeg drassa med meg denna pappesken. Det tok litt tid, hun har aldri fått en eske før, men når hun først forsto poenget med at det var noe inni til henne, ble det litt fart på sakene. 


Bare litt fart også, for det var ikke veldig enkelt tydeligvis. 


Ikke hjalp det å spørre mammaen sin heller, hun var mest opptatt av å rulle seg rundt. 


Både hjørner og bånda fikk prøvd seg, litt for solide etter Tessys mening. 


Så da var det bare å ty til saksa. Å med litt hjelp til å klippe gikk det så det suste etterpå. 


Siste steg i åpningen var å brette til side klaffene. 


Etter hennes mening trengte man da ikke åpne helt, så lenge man fikk tak i en ende på noe oppi. 


Så var det bare å bite fast og dra. 


Å vips så var det noe som kom ut. 


Måtte nesten sjekke resten av innholdet også da, for kunne vel ikke bruke en så stor eske bare for den ene der. 


Når alt innholdet var undersøkt, måtte lekene kvalitetssikres også! Så langt har alle bestått testen. 


For å fjerne merkelapper, måtte det settes inn en som er litt eldre og mer erfaren. Lady tok oppgaven men ikke med fult så godt resultat. 


Så da går man til mamma og spør, det mammaer ikke kan fikse, det kan ikke fikses! Men i dette tilfelle hjalp det med et par fingre og en saka, så ble alle merkelappene borte. Nå gjenstår det bare å lære hundene til å rydde alle lekene på plass i kurven sin igjen etter bruk. Sånn at jeg slipper å måtte gå å rydde opp etter dem. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar