torsdag 16. oktober 2014

Den første snøen


På morgenen i dag snødde det like mye på facebook, som det gjorde utenfor vinduet mitt. Forskjellen var at det stoppet og snø på facebook, men ikke ute. Der har det snødd i hele dag, men ikke før på ettermiddagen det begynte å legge seg på bakken. 


Hadde store planer om å få unna klesvasken min i dag etter skolen, Samtidig som jeg skiftet på sengen. Alt ferdig fordelt i hver sin blå pose og klar for heisturen ned i kjelleren. Da jeg kom på at det kanskje var en lur idè og sjekke nettsiden og hvor mange maskiner som var ledige. 


Det var en stor fordel! Greit nok at det var nok ledige maskiner for å vaske, men det tar mye kortere tid og vaske enn å tørke. Å jeg hadde garantert tre vasker, litt latt og ikke gidder og gå flere turer, så tar jeg alltid alt på en gang, mye greiere. Så den vaska får pent stå og oppta plass på rommet, til over helga når jeg kommer tilbake etter en tur hjem til mamma. 


Fikk heller nøye meg med å ta oppvasken som hadde samlet seg opp på enden av skrivebordet mitt. 


Dagens andre frustrasjon var da markeringtusjen sviktet meg midt på en side. Da var det ikke noe annet valg en og starte med en ny. Kommer sikkert til og irritere meg over det senere også når jeg ser det igjen. 





1 kommentar:

  1. Her har det ikke snødd i dag... Du får ta med klærne hjem så blir de reine ;)

    SvarSlett