mandag 6. oktober 2014

På'n igjen

Etter en avslappende kose helg hjemme, som mobilen min tok litt for seriøst. Så det endte med en mobil som alt fungerer på, bortsett fra den ene litt greie delen, nemlig mobil dekningen. I følge mobilen min så er ikke sim-kortet tillatt lenger. Etter et kjapt søk på nette og utallige restartninger av mobilen, både med og uten sim-kort, ble konklusjonen et nytt kort. Så nå har jeg en mobil som er avhengig av trådløst nettverk, den kommende uken, om ikke ennå lenger. Da er litt av poenget med mobil borte for min del. 


Men den kjipe slutten på helgen skulle ikke stoppe der. Vekkeklokken ble stilt og jeg kom meg opp til riktig tid. Møtte i passe tid til forelesningen skulle starte. Da kom beskjeden om at rommet vi skulle være på ble vedlikehold, så vi startet 1,5 time senere. Akkurat passe lang tid til at det er gørr kjedelig å vente, men akkurat litt for liten tid til at det er vits å dra tilbake igjen. En ting er sikkert og vist, det var ikke vedlikehold på varmeanlegget! Med en gang en gikk inn døra, slo kald luft mot en.


Da var det ekstra godt å komme hjem til hybelen, der varmeovnen hadde gjort det godt og varmt mens jeg var borte. Litt komfortabelt må man da ha det også, så pysj buksa og tøflene kom på før lesingen startet. 


Min største forbruksvare må nok være markeringtusjer når det kommer til skrivesaker. Når jeg først har betalt for dissa bøkene, skal jeg jammen meg markere det viktigste under lesingen også!  

1 kommentar: