onsdag 15. oktober 2014

Lesing og elleville dager


De siste dagene har for det meste gått med på lesing og forelesninger. Ferdig med en bok som jeg egentlig ikke helt skjønner poenget med at var på pensumlisten. Jeg studerer vernepleie, men allikevel så skulle vi måtte gå igjennom en bok som er så rettet mot fysioterapi, at jeg føler det blir vanskelig og få satt det i et annet perspektiv som passer meg. 


Godt fornøyd med lesingen i det siste og vært flink jente og hadde penger ennå stående på konto fra sist utbetaling fra lånekasse, i tillegg til utbetalingen som kom i går. Så var det vel fortjent og ta seg en tur på sentret, når det var elleville dager der. Hjernen fikk litt fri og kroppen litt mosjon, med vandring fra butikk til butikk. 


Et par knall gule poser ble med hjem og jeg har ennå penger igjen for å overleve en måned til. Da kan man si seg vel fornøyd med dagen! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar