tirsdag 7. oktober 2014

Må klare seg selv


Hardt å flytte hjemmefra, ingen som lager middag, i tillegg må jeg pønske ut hva jeg faktisk skal lage meg også. Når det er ferdiglaget, så er det for varmt til og spises, med mindre jeg har veldig lyst til å brenne tunga da. Men da gjør det bare vondt og spise... Så i påvente av at maten skulle bli kald nok til og kunne spises, kunne jeg dokumentere hvor flink jeg var og laget meg middag! 


Uten oppvaskmaskin og mamma, blir ikke tallerkener, glass og bestikk på magisk vis rene og plassert i skapet. Har på følelsen at de kommer krabbene opp av kummen, men ikke rene. Tvert imot, så kommer de inn på rommet for å hente meg, sånn at jeg kan vaske de rene og putte de på plassen sin igjen. Kunne de ikke da i stede vasket seg selv da? 


Jeg sitter da tross alt og leser, sånn at de har et skap og bo i. Med unntak av de gangene jeg tar pause da og ser på Friends. Men det skjønner de ikke, så da kommer de å forstyrrer meg bare. 
  

2 kommentarer: