onsdag 22. oktober 2014

Mange ord og mange regndråper


Dagen startet med rundstykke og jordbærsyltetøy. For å minske griseriet så er det like greit å ta på syltetøyet etterhvert som det blir spist. Selv om jeg griser like mye for det da. 


Våt og kaldt ute i dag, syns virkelig det kan komme noen solskinnsdager snart! Før det blir kaldt og mørkt ute. Det gjorde egentlig ikke noe, satt for det meste og leste i dag, etter ommøbleringen av rommet. Så nå kan jeg varme beina på varmeovnen, samtidig som jeg sitter og leser.


Om det ikke er nok å vite hva enheter, variabler, verdier og målenivå er, så har hver av de i tillegg flere undergrupper. Forfatterne av boka har hatt det moro med kursiv tekst, så har jeg det moro med markeringspennen. Snart så ser vel boka ut som en farge bok, da for det meste rosa. Nærmer meg ferdig med det rosa og vitenskapsteorien, så starter det grønne og velferdsutviklingen. 



2 kommentarer: