lørdag 11. oktober 2014

Lørdagskos

En fin start på helgen, med sim-kortet som lå i postkassen min når jeg kom hjem fra skolen i går. Sliten og fornøyd, ble det en slapp kveld. Etterfulgt av å sove så lenge jeg orket. Da klokken viste halv elleve, når jeg tittet på den med smale, trøtte øyne i dag, var det på tide å stå opp. Må tross alt få unna litt mer lesing i løpet av helga også.  
Men før bøkene ble åpnet, tok jeg turen ut for å investere i en skriver. Veldig praktisk og ha, så jeg slipper å skrive ut alt på skolen, som er veldig tungvint. For det første glemmer jeg det bort når jeg for tid, og for det andre så er det ikke alltid forelesningene er på selve skolen, men i lokaler skolen leier. En del av tekstene vi skal lese, ligger ute på nett. Og etter utallige sider på skjermen, er øynene så såre at, jeg får ikke med meg det jeg leser allikevel. I tillegg er det mye letter og markere ting i teksten for hånd synes jeg. 

Med det fine været i dag, så gikk jeg ned til busstasjonen, på veien angret jeg på at kameraet ikke ble med. Så mange fine høst farger som badet i solstrålene, gikk gå turen fort. Værvarselet for i morgen lover ikke like bra vær, men kan da hende det blir en tur med kamera da. 

Sakte men sikkert ble det mørkere og klokka nærmet seg kvelden, da kom jeg på at det var lørdag. Og jeg hadde ikke noe særlig mat, så da ble det en kjapp tur på butikken. Samtidig fikk potetgullet være med meg hjem igjen, sånn at jeg kan kose meg resten av lørdagskvelden. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar