lørdag 25. oktober 2014

Tur langs Nitelva


Det er gangsti langs elva, aner ikke hvor langt den egentlig går. Tror jeg startet sånn midt på omtrent, ihvertfall var det der denne mannen sto. 


Godt å endelig gå på en grusvei, i litt mer roligere omgivelser, en asfalt og masse trafikk. 


På veien møtte jeg et par ender, de var mer opptatt av og pynte på duna si enn meg, De stoppet opp innimellom, måtte vel sjekke hvordan det ble når de så rett fram. 


Fulgte grusveien et stykke oppover, før jeg snudde og gikk andre veien. Ble litt skuffet når det bare var asfaltert der, men kommer vel av boligblokkene. 


Når jeg oppdaget at jeg var rett ved Norges varemesse, tenkte jeg og gå opp mot veien for å finne ut hvor jeg kunne gå for å finne fram dit når det er Dogs4All om noen uker. Lettere sagt en gjort, for jeg hadde ingen anelse hvor jeg skulle gå egentlig. Før jeg klarte å gå meg bort for mye, falt valget på å følge tog sporene, ikke like enkelt og komme på riktig side av de men jeg kom meg da tilbake på hybelen til slutt, uten å bruke GPS til og med! 

1 kommentar:

  1. Riktig flink har du vært. Du må huske å stille klokken din før du legger deg i kveld da...

    SvarSlett